Dag 2/ 5 september

5 september 2018 - Perafita, Portugal

Om te beginnen. ..verhaal was klaar en geplaatst dacht ik. Niet dus. Lekker dan. Vanochtend werden we om 8 uur wakker. We zijn ongeveer bewusteloos geweest. Eerst stoeien met de Ipad en dat wordt niks. Das dus tijd verknoeien. Dus wassen en aankleden en naar boven voor het  ontbijt. Met alles dropendraan.Heerlijk. Zelfs genoeg om mee te smokkelen.Om 10.45 weer aan de wandel. Het gaat al weer beetje beter dan gisteren. Geeft de burger moed al blijf ik achter bij Georg. Om 12.45 is het koffietijd. En lopen we weer verder over plankiers langs de oceaan. Loopt goed. Om half 3 weer een langere stop met schoenen en sokken uit en kunnen we de lekkere broodjes opeten. We praten nog even met een jongeman uit Karlsruhe en een jonge vrouw uit Gdansk. We hadden elkaar al eerder op de brug over de Douro ontmoet. We moesten daar ook even wachten want hij stond open. Dan maar weer op de voeten. We hadden wat verder willen lopen na de laatste stop maar we kwamen langs een eetcafé waar we ook een sello konden halen. We vroegen ook nog of ze nog een slaapplek wisten in de buurt ja we kregen telefoonnummer van Melanie. En ze had nog een kamer in haar andere huis. Voor 50 euro en over een uur kwam ze ons halen. Dus tijd ook nog om een hapje te eten. We kregen een goede kamer met eigen sanitair voor 50 euro Toen eerst maar wat eten voor ontbijt en lunch gaan halen in de supermarkt. Weer terug tijd voor douchen en het wasje. En aan de slag met blog. Nu maar hopen dat het deze keer wel goed gaat. Dan kan ik nog even proberen of wat foto's plaatsen wil lukken. Groetjes en liefs van Elisabeth opk van Georg

1. Maarten:
    Blog Gelukt ! Fijnom te lezen
  2. André Stelling:
    De aanloop.... leuk.. 🚶‍♀️🚶‍♂️👋
  3. Marian en Wim Brundel:
    6 september 2018
    Leuk om te lezen dezelfde probleempjes als op de camino De Frances van ons vorig jaar.
  4. Marja:
    6 september 2018
    Wat leuk om hier jullie avontuur te lezen!!!! Ik neem een abbonementje op jullie verslagen. Bon Camino!